HOT OR NOT

  • HETAST.
  1. GULDIGA LEGGINGS
  2. FJÄRILSSKÄRP
  3. GULD SKOR
  4. GULD BH & STRING
  5. GULD VÄSKA
  6. GULDMOPPE
  7. JORDGUBBS ANSIKTSMASK
  8. SHIMMERING LIPBALM
  9. DESPERATE HOUSEWIVES
  10. World Of WARCRAFT         
  •  UTE                                                                                               
  1. SVARTA LEGGINGS
  2. ORMSKINNSSKÄRP
  3. SANDALER
  4. TOPPLESS
  5. LOUIS VUITTON VÄSKA
  6. CIAO
  7. GYTTJEBAD
  8. IDOMIN
  9. GREY'S ANATOMY
  10. THE SIMS 2                           
  11.                                                                                          

Kommentarer
Postat av: malin

jävla stolle, palla satt fel rubrik på dina inne- och utelistor. när blev fjärilsskärp trendigt? och när ska man ha så mycket guld? det som verkligen fick mig att inse dit fatala misstag måste nog trots allt ha varit att i inlägget efter att du (av misstag då) klankat ner på luis vuitton väskorna lägger den under rubriken "vad jag önskar mig"...

2007-08-10 @ 10:11:59
Postat av: en av dom

det vvar jag som hjälpte dig att inse ditt misstag i förra inlägget! :)

2007-08-10 @ 10:13:47
URL: http://dezor.blogg.se
Postat av: Jossan

FAN HELLER ATT GREY'S ANATOMY ÄR UTE !!!
ÄR DU HELT VRICKAD I HUVET ELLER?!

2008-05-20 @ 15:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0